ארבעה תחומים חשובים בשיווק העסק באופן דיגיטלי

ריכוז נושאים

שיווק העסק שלכם הוא אחד הדברים החשובים ביותר בהרחבת קהל הלקוחות שלכם וההכנסות של העסק. כדי שהשיווק שלכם יביא לכם גם קהל וגם הכנסות עליכם להיות יצירתיים. אחת הדרכים לשווק באופן יצירתי היא ליצור סרטוני אנימציה. כדי שיהיה לכם סרטון אנימציה מצויין שיסביר את המוצר שלכם או השירות של העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, עליכם להיעזר בארבעה מומחים בתחום. על ארבעת המומחים על הללו נדבר במאמר זה.

מנהל קיראטיב

קרייטיב הוא למעשה שם כולל למספר מומחים שאחראים על העברת מסר שיווקי. מנהל קריאייטיב הוא אדם שמנהל את כל האנשים הללו יחד במטרה לעצב קמפיין שיווקי מקצועי ויצירתי. אם אתם בעלי עסק ואתם מעוניינים ליצור לדוגמא סרטון אנימציה, הדבר הראשון שתעשו יהיה להיפגש עם מנהל הקריאייטיב ולהסביר לו מה הוא העסק שלכם. מנהל הקריאייטיב יקשיב לכם, יבין את האופי של העסק ובעזרת המידע הזה יתכנן את הקמפיין השיווקי שהוא הולך לעשות. בעזרת התכנון הוא יוכל להפעיל את האנשים שעוסקים בתחום.

מאייר וארט דיירקטור

ארט דיירקטור הוא למעשה האדם שיוצר את התשתית הרעיונית לסרטון האנימציה השיווקי. הוא גם האדם שאחראי על העיצוב הגרפי שיהיה לתוצר. לרוב אתם תפגשו ארט דיירקטורים שהם גם מאיירים והם יודעים לאייר את האלמנטים שיהיו בתוך סרטון האנימציה. כמו כן, הארט דיירקטור יהיה אחראי על הבחירה והסידור של האלמנטים שהוא אייר ויהיו בתוך הסרטון. זהו תפקיד חשוב במיוחד בתוך התהליך של יצירת הסרטון השיווקי ולכן יש להיעזר במומחה בתחום זה. 

אנימטור

אנימטור הוא בעל מקצוע שתפקידו ליצור הנפשה לאנימציה שצייר הארט דיירקטור. מדובר על אדם שהוא מומחה בהנפשת האנימציה והוא למד תחומים שונים בקולנוע טלוויזיה ומשחקי וידאו. ההנפשות שהוא עושה בסרטוני אנימציה נקראות הנפשות ממוחשבות ובעזרתן הוא יוצר תנועות ודיאלוגים במשחק של הדמויות שיצר הארט דיירקטור. לעיתים יעבוד יחד עם האנימטור גם במאי אנימציות שכמו בבימוי שחקנים בקולונוע, יהיה אחראי על הבימוי של ההנפשות. 

מעצב פסקול

מעצב הפסקול הוא זה שאחראי להוסיף את הדיבוב של הדמויות המונפשות ואת המוסיקה שתהיה בסרטון. כמו כן, הוא דואג שפס הקול יהיה מובן ונעים לקהל שיראה את הסרטון. העבודה של עיצוב הפסקול היא החלק האחרון של סרטון האנימציה. 

לסיכום, על מנת לייצר סרטון אנימציה איכותי ומקצועי, יש להיעזר במספר אנשים שמומחים בתחום במיוחד משרד דיגיטל העוסק בזה. לכל אחד מהם יש תפקיד חשוב מאוד ביצירת הסרטון ולא מומלץ לוותר על אף אחד מהם כי יצירת הסרטון תלויה בשיתוף הפעולה שלהם. חשוב להבין שכיום סרטון אנימציה זו אחת הדרכים היותר מקוריות וטובות להעברת מסר קצר וקולע על שירות או מוצר שאתם מוכרים ואם הוא מבוצע טוב, המסר עובר ברור מאוד ומייצר תנועה רבה של לקוחות. 

קישורים ממומנים

עשוי לעניין אותך
חברות השכרת ציוד לברית

עסקים אלה קיימים כבר עשרות שנים, לאחרונה הם ראו עלייה בביקוש עקב הפופולריות הגוברת של פרויקטי עשה זאת בעצמך. הם גם מספקים דרך לאנשים לחסוך

סליקת אשראי עם תשלום מהיר

סליקת אשראי היא תהליך של אימות זהותו של אדם והבטחת יכולתו לבצע תשלומים. תהליך סליקת האשראי יכול לקחת זמן רב, עם שלבים רבים מעורבים. עם

מעבדת פלאפונים לתיקון תקלות בנייד

המעבדה הישראלית לתיקון סלולר היא עסק חדש המעניק מגוון רחב של שירותים למכשיר השבור שלכם. זוהי חברה ישראלית ששמה לה למטרה לספק שירותים יעילים ובמחיר