שי לפסח 2021

המתנה המושלמת – שי לפסח 2023

ריכוז נושאים

חג הפסח קרב ובא, ואיתו גם ההתרגשות, החגיגיות וההכנות הנלוות.
פסח הוא אחד החגים שזוכים להשקעה הרבה ביותר בלא מעט בתים בישראל, מתוך ייחודיות החג, האיחוד סביב השולחן והתזכורת לאביב המתקרב בצעדי ענק.

חגים בכלל ופסח בפרט, זו הזדמנות מעולה לקנות מתנה שתזכיר לקרובים אליכם כמה הם חשובים לכם.
אז מעבר לשולחן החג החגיגי והאוכל הטעים, איך תוכלו לאחל חג שמח באמת למי שאתם אוהבים?

כדי לבחור מתנה לחג הפסח בצורה המוצלחת ביותר ולפנק את מי שבאמת חשוב לכם, בין אם מדובר במתנות מיוחדות לפסח או מתנות קטנות לפסח – כדאי שתקראו את המדריך החגיגי הבא.
כך תבחרו מתנה לחג הפסח בצורה המוצלחת ביותר

מה נשתנה? המתנה!

ישנן אפשרויות רבות לבחירת שי לחג הפסח. הוא יכול להיות צבעוני, חגיגי, מרגש או מקורי – זה תלוי אך ורק בכם. בין אם אתם רוצים לשמח את המשפחה, החברים או העובדים שלכם, המתנה הנכונה תצליח להגיע ללב שלהם.

איך לבחור שי לחג הפסח בצורה נכונה?

אחרי שבחרתם את האדם שתרצו להעניק לו מתנה חגיגית, חשוב להבין איזו מתנה הוא ישמח לקבל. לא מעט אנשים, מנהלים בחברות או לקוחות בוחרים להעניק אחד לשני מתנות לפסח, אך לא תמיד הן קולעות ומעבירות את המסר שהם ציפו להעביר. אין ספק שכל מתנה תהיה משמחת ומרגשת, מעצם המחשבה על האדם, אבל האם באמת הצלחנו לרגש?

כשבוחרים שי לחג הפסח, ההמלצה היא לחשוב על הרגע שאחרי; הכוונה היא לחשוב צעד קדימה, על השימוש שהאדם יעשה במתנה שהוא קיבל מכם זה עתה. לצורך העניין, לקבל מארז קרמים או סבונים יכול לשמח מאוד אדם אחד, אך להשאיר מבולבל מאוד אדם אחר.

ההמלצה היא לחשוב על השימוש בשי שאתם מעניקים. שי מיוחד הפונה באופן אישי לשימוש של האדם האחר, מעיד על אכפתיות, חשיבה והשקעה אמיתית.

מקורית או קלאסית – כך תבחרו שי לחג

מומלץ לבחור את סגנון המתנה שתרצו להעניק. בבואנו לבחור שי לחג, עולה השאלה האם להעניק שי מקורי, מיוחד או קלאסי אך משמח ביותר?

כדאי לבחור את אופי המתנה שתרצו לתת לצד השני, בהתאם להעדפה שלכם ושל האדם שיקבל את השי.

המתנה המקורית

מתנה מקורית ומיוחדת שמי שיקבל אותה יצליח לחשוב רק דבר אחד: "איך הצלחת לחשוב על זה?!". מתנה מקורית היא כזו שמבליטה את הייחודיות של האדם האחר, והיא מביעה על מחשבה עמוקה עליו. הסיבה היא שניתן לבחור לרוב מתנה מסוג זה, רק מתוך היכרות אמיתית עם האדם, עם הצרכים שלו והדברים שהוא אוהב לעשות.

המתנה הקלאסית

אם אתם אוהבים ללכת על בטוח או לחלופין, לא לשבור את הראש בבחירת מתנה ייחודית – המתנה הקלאסית היא האחת שלכם. היא תגרוף תמיד מחמאות, תקלע בול ותעשה בשבילכם את העבודה בדיוק כפי שתכננתם.
כשבוחרים במתנה הקלאסית, מומלץ להוסיף הקדשה אישית שתשמח את הצד השני ותראה לו שהשקענו מחשבה ורצינו לשמח מכל הלב.

המתנה המשולבת

לא תמיד חייבים לבחור בחיים – אפשר גם וגם. לא מצליחים להחליט אם מתחשק לכם להעניק מתנה מקורית או קלאסית? אין בעיה, פשוט תלכו על האופציה המשולבת.

במקום להשקיע בגדול במתנה אחת, לכו על האפשרות שמשאירה את העוגה שלמה והעניקו שתי מתנות קטנות שמשמחות בענק.

להעניק מתנה חגיגית עם FOX home

חברת FOX home מציעה מגוון מתנות נהדרות להעניק למי שאתם אוהבים. החל מאביזרי נוי, בישום ואווירה ועד לעציצים או אביזרים לפנאי – אין ספק שתצליחו למצוא את המתנה הנכונה.

סט סכו"ם DUKAT

סט סכום
תמונה: FOXHome

סט סכו״ם מבית DUKAT הוא השילוב המושלם בין מתנה מקורית למתנה קלאסית. הסיבה היא פשוטה: זו לא מתנה שמעניקים לעיתים קרובות, אך היא פרקטית ביותר ומתאימה במיוחד לערב החג החגיגי.
סט סכו"ם DUKAT מכיל 24 חלקים וצבעו כסוף. הסט עשוי פלדת אל-חלד כך שהוא נשמר לאורך זמן. הסט מתאים ל-6 סועדים וישתלב בצורה מדויקת בכל שולחן חג שיצטרף אליו.
זה הזמן להעניק מתנה לאמא לפסח שהיא תהיה גאה שבחרתם עבורה.

עששית MUSHROM

עששית
תמונה: FOXHome

מחפשים מתנה מקורית לפסח? הגעתם למקום הנכון. עששית MUSHROM מעוצבת בסגנון בוהו שוק ועשויה במבוק. העששית בעלת ידית הרמה והיא ניתנת לשימוש עם נר עגול ורחב. היא מיוחדת, נעימה לעין ומוסיפה חמימות לכל שולחן ובית שהיא תצטרף אליו. זו תוספת מקסימה גם למרפסת, לחצר או פשוט לסלון ביתכם.

אם אתם מחפשים מתנה שתהפוך את השולחן לאלגנטי במיוחד ותכניס עניין לעיצוב השולחן, יש לנו מאטצ'.

סדרת צלחות ARTLY

סט צלחות
תמונה: FOXHome

אתם יכולים להפסיק לחפש מתנות לפסח להורים, סדרת הצלחות ARTLY הגיעה והיא כאן כדי להישאר. סוד החגיגיות של סדרת הצלחות מבית ARTLY טמון בהיותן עשויות פורצלן איכותי בעיצוב מודרני ונקי. מארז הצלחות מכיל כלי אוכל בעיצוב קלאסי, הכולל צלחות למנה עיקרית ומנה ראשונה, קעריות מרק וסט סכו"ם חדש ונוצץ. אם תרצו לפנק אפילו עוד יותר, תוכלו להוסיף לחגיגה מפה או ראנר שיתנו את הטאצ' האחרון ויהפכו את המארז לאלגנטי במיוחד.
הצלחות מעוצבות בגוון אפרפר ומעוטרות בעיגולים שחורים מודרניים בשולי הכלי. הנה לכם מתנה לפסח להורים, שללא כל ספק תעשה את העבודה.

מגש פינוק עץ

מגש פינוק
תמונה: FOXHome

אין ספק שכדי להעניק את המתנה הזו, אתם באמת צריכים להכיר את האדם שהולך לקבל אותה. מדובר כנראה באדם שאוהב להתפנק בארוחת בוקר קלישאתית עד המיטה, או באחד שנהנה לנשנש בנוחות בעודו צופה בטלוויזיה במהלך ארוחת הערב.

מגש פינוק עץ הינו בעל רגליים מתקפלות, המיועד להגשה באופן כללי ולארוחות במיטה או בספה בפרט. המגש רחב ויציב, כך שניתן להשתמש בו בצורה נוחה במיוחד.

שי לחג הפסח – לפנק, לפנק, לפנק

הענקת מתנה בחג הפסח זו הזדמנות אמיתית להגיד תודה.
בין אם מדובר במתנה לגננות לפסח או מתנות מקוריות לעובדים לפסח, כהזדמנות להוקיר את העבודה הקשה שהם עושים במהלך השנה – כיף להעניק מתנה שעושה טוב לאחרים.

אפשר גם להעניק מהצד השני של המטבע: לא מעט מנהלים או נותני שירות בוחרים לשלוח מתנות לפסח ללקוחות פרימיום של החברה, כהוקרה על הפעילות המשותפת.

חברת FOX home מציעה מגוון מתנות נהדרות להעניק למי שאתם אוהבים.
אתם מוזמנים לבקר באתר פוקס הום, לבחור ולרכוש אונליין מתנה לאנשים היקרים ללבכם. כשהמבחר כל כך גדול והאיכות גבוהה – אין לנו כל ספק שתמצאו את המתנה הנכונה. חג אביב שמח!

קישורים ממומנים

עשוי לעניין אותך
שירות לאומי לאזרחים ערביים בישראל

שירות לאומי הוא חלק חשוב מהחובה האזרחית לאזרחי ישראל, במיוחד לאזרחים ערבים. הוא נותן הזדמנות לשרת את המדינה ולתרום לפיתוחה תוך בניית גשרים בין קהילות

איזה וודקה הכי נמכרת בישראל?

שוק הוודקה הישראלי נשלט על ידי שלושה שחקנים מרכזיים. הפופולרי שבהם הוא המותג הרוסי Stolichnaya, שמוכר כ-15% מכלל הוודקה בישראל. אחריו מגיע המותג הישראלי גולדסטאר,

מה יש לעשות בסוכות 2022?

יום ראשון של סוכות נקרא יום העצמאות, יום היראה. זה היום שבו ה' נתן לנו את התורה בהר סיני, ואנחנו מצווים להיות קדושים. אנו מצווים

איך להשיג יותר לייקים לטיקטוק?

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם אחרים. האפליקציה קיימת כבר זמן מה והיו לה עדכונים רבים, כאשר העדכון האחרון שוחרר