איינגר יוגה – האם השיטה הזאת באמת עובד?

ריכוז נושאים

איינגאר יוגה היא סוג של יוגה שהיא מאוד ספציפית ומתמקדת בתנועות גוף מבוקרות ומדויקות.

איינגאר יוגה מתמקדת באסאנות (תנוחות) פיזיות כדי לשפר כוח, גמישות ושיווי משקל. שיטה זו משמשת לעתים קרובות עבור אלו הסובלים מדלקת פרקים או מחלות גופניות אחרות מכיוון שהיא מכוונת לאזור הבעייתי.

איינגאר יוגה יכולה להועיל גם למי שרוצה לרדת במשקל מכיוון שזו צורת פעילות גופנית שניתן להתמיד בה במשך תקופה ארוכה.

תרגול האיינגאר מתחיל בסדרה של תרגילי נשימה ולאחר מכן תנוחות שונות המתרכזות באיזון ערוצי האנרגיה של הגוף.

למי שמעוניין ללמוד עוד על יוגה והיתרונות שלה, אולי כדאי לשקול לעשות איינגאר יוגה. אתה תראה שיפורים לא רק ברווחה הפיזית שלך אלא גם ברווחה הנפשית שלך.

אני עושה יוגה כבר 7 שנים ומצאתי שזו דרך מצוינת לשמור על אורח חיים בריא. זה מרגיע אותי ועוזר לי להתמקד ברגע הנוכחי.

יוגה היא דרך מצוינת לשפר גמישות וגם כוח, כל זאת תוך שמירה על הגוף שלך בריא ומאוזן.

המטרה העיקרית של איינגאר יוגה היא שאנשים מכל הרמות יקבלו הבנה עמוקה יותר של גופם באמצעות תרגול זה. בצפון תל אביב, יש הרבה סטודיואים המציעים זאת כחלק מתוכנית הלימודים שלהם כמו גם סוגים אחרים של יוגה

איינגאר יוגה היא צורת יוגה המשמשת בעיקר בעולם המערבי. הוא פותח בהודו על ידי BKS Iyengar, שהחל ללמד צורה זו של יוגה בשנת 1948.

היא נקראת איינגאר יוגה מכיוון שהיא מבוססת על העקרונות של מר איינגאר, שהיה אחד האנשים הראשונים שהפכו את העקרונות הללו לפופולריים מחוץ להודו בעולם המערבי על ידי הקמת בתי ספר עבורה ברחבי העולם והוצאת מספר ספרים על כך.

איינגאר יוגה מורכבת בעיקר מתנוחות הנעשות על הרצפה עם אביזרים בעת הצורך, כמו בלוקים או רצועות שיעזרו לך להחזיק תנוחות יותר בקלות

הוא מתמקד בתנוחות לחיזוק הידיים והרגליים תוך חיטוב השרירים

איינגאר

איינגאר יוגה היא קבוצה של תרגילי יוגה על שם BKS איינגאר (9 באוקטובר 1918 – 20 באוגוסט 2014), מורה ליוגה מהודו ומחברת ספרים רבים על תרגול יוגה ופילוסופיה.

אחד היתרונות של סוג זה של יוגה הוא היכולת לתרגל עם מגוון אנשים, מה שלעתים קרובות אינו אפשרי במהלך מפגשי יוגה קבוצתיים, במיוחד כאשר לאנשים יש צרכים או רמות ספציפיות שהם מחפשים להשיג. זה מאפשר יחס אישי יותר מהמדריכים, אך עשוי להגביל את מספר התלמידים שניתן ללמד בכיתה אחת.

איינגאר יוגה היא שיטה שנוצרה על ידי BKS איינגאר בשנות ה-30 בפונה, הודו אשר מתמקדת ביישור נכון ודיוק בביצוע כל תנוחה כך שניתן יהיה לתרגל אותה.

איינגאר יוגה הוא תרגול איטי ושיטתי המתמקד ביישור מדויק של הגוף.

איינגאר יוגה קיימת כבר יותר מ-50 שנה ויש לה אלפי עוקבים בכל רחבי העולם. זוהי צורת פעילות גופנית מצוינת עבור אנשים שפחות גמישים או מתאוששים מפציעות מכיוון שהוא מותח בעדינות שרירים ומפרקים.

המתרגלים יכולים לצפות לשפר את שיווי המשקל שלהם, להגביר את הגמישות, להפחית את רמות הלחץ ולהשיג שנת לילה טובה יותר!

יוגה היא תרגול של פעילות גופנית ומשמעת רוחנית שמקורה בהודו העתיקה. המילה "יוגה" באה מהמילה בסנסקריט "yuj", שפירושה "להצטרף" או "לעול". איינגאר יוגה היא צורת יוגה שפותחה על ידי BKS איינגאר ותלמידיו ועמיתיו במכון ליוגה לזיכרון Ramamani Iyengar (RIMYI) בפונה, הודו.

חלק זה יחקור את היעילות של איינגאר יוגה כצורת פעילות גופנית והאם היא באמת יכולה לעזור לשפר את איכות החיים של האדם – פיזית, נפשית ורגשית – כפי שאנשים רבים טוענים שהיא עושה.

קישורים ממומנים

עשוי לעניין אותך
מזרנים מומלצים ב2023

בבואכם לחפש מזרון חדש, ודאי תרצו לחפש מזרן שמתאים לצרכים האישיים שלכם. אולם לא כל המזרנים זהים וייתכן שרוב המזרנים לא יענו על צרכיכם. אדם

עד מתי נצטרך לכבוש מסיכות פנים?

מתי נוכל להפסיק ללבוש מסיכות פנים? ובכן, זה מאוד תלוי במצב הרוח הקולקטיבי. אם נסתכל על דיווחי מומחים, נוכל לזהות הערכות שמגיעות עד לשנת 2022.