דיפברילטור

המחיר המומלץ שאתם צריכים לשלם על דפיברילטור

ריכוז נושאים

מחפשים מידע על המחיר שכדאי לשלם על דפיברילטור מומלץ? הגעתם בדיוק למקום הנכון. אך ראשית, כדאי שנבין מהו דפיברילטור ולמה כל כך חשוב שיהיה לכם כזה.

מהו דפיברילטור?

דפיברילטור הוא מכשיר החייאה מתוחכם ומציל חיים, אשר בעבר, השימוש בו היה מאושר רק לרופאים, ואילו כיום, כל אדם יכול להשתמש בו. שינוי זה חל עם אישור הדפיברילטור האוטומטי הראשון על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA). כאשר בעבר גם היה מדובר במכשיר יקר, ואילו כיום כמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו לקנות מכשיר זה. כיום משווקים בישראל כמה דגמי דפיברילטור עם הוראות בעברית – שזה נוח ושימושי במיוחד.

למה כדאי שיהיה לכם דפיברילטור בבית או בעסק?

כדאי שתדעו, שרק בישראל מתרחשים כ-8 אלף מקרי דום לב בשנה, מתוכם כ-200 מקרים בקרב צעירים מתחת לגיל 18. כאשר חלק מהמקרים האלו ניתן היה למנוע, אילו היה דפיברילטור בהישג ידם של האנשים שנכחו באירוע ושיכלו לעזור. בהקשר זה, חשוב לדעת שכל שנייה לא חשובה, אלא קריטית. במידה והלב לא פועם במשך 7 דקות או יותר, סיכוי האדם לחיות אחרי האירוע כמעט לא קיים. כאשר פעמים רבות צוותי המד"א לא מספיקים להגיע בטווח זמן זה. לעומת זאת, תגובה מיידית, עד דקה לאחר תחילת האירוע, יכולה להציל חיים, והיא אכן מצילה את חיי האדם שחווה דום לב ב-90 אחוז מהמקרים, שזה פשוט מדהים. ולכן, כדאי לכל אחד להצטייד בדפיברילטור בבית או בבית העסק, כדי להיות מוכנים לכל מצב, וכדי להיות מסוגלים למנוע אסונות קריטיים בעת הצורך.

כמה עולה דפיברילטור?

אז אחרי שהבנו מהו דפיברילטור, ועד כמה הוא חשוב להצלת חיים, נרצה לדעת כמה עולה דפיברילטור. אז  כמובן שאין לחיים שלנו מחיר, ורוב בני האדם יהיו מוכנים לשלם כל מחיר כדי שלא ייגרם להם נזק מוחי, או מוות. אך, בכל זאת, כשאנו מחפשים דפיברילטור, עלות המכשיר היא בהחלט שיקול בעת בחירת המוצר, כמו עבור מוצרים אחרים. ולכן, נרצה לדעת כמה עולה דפיברילטור פחות או יותר, ונרצה להבין מהו מחיר דפיברילטור מומלץ. אז ככה… יש כל מיני סוגי דפיברילטורים עם הוראות בעברית שנמכרים בישראל, של כמה חברות שונות. כאשר החברות המובילות הן HeartSine, Philips,, Samaritan, ו-DefibTech, וטווחי המחירים נעים בין 4,000 ל-7000 שקלים.

שימו לב: המחיר לא צריך להיות השיקול היחיד

כדאי לשים לב גם שעלות המכשיר לא אמורה להוות את השיקול היחידי בעת בחירתו. אם אתם מחפשים דפיברילטור מומלץ – אז חוץ מהמחיר, חשוב לבדוק את אורך חיי הסוללה, את משקל המכשיר, ואת קלות הפעלתו. וכדאי גם לבדוק שמדובר בחברה אמינה ובדגם דפיברילטור מומלץ, בעל הוראות הפעלה בעברית. קריטריונים אלו הם קריטיים לא פחות, ואפילו יותר, מהמחיר של המכשיר. וזאת שכן חשוב מאוד שכל אחד יוכל להשתמש במכשיר, גם ללא ידע קודם או הכשרה מתאימה. ולכן, חשוב מאוד לקחת קריטריונים אלו בחשבון.

קישורים ממומנים

עשוי לעניין אותך
מזרנים מומלצים ב2023

בבואכם לחפש מזרון חדש, ודאי תרצו לחפש מזרן שמתאים לצרכים האישיים שלכם. אולם לא כל המזרנים זהים וייתכן שרוב המזרנים לא יענו על צרכיכם. אדם

עד מתי נצטרך לכבוש מסיכות פנים?

מתי נוכל להפסיק ללבוש מסיכות פנים? ובכן, זה מאוד תלוי במצב הרוח הקולקטיבי. אם נסתכל על דיווחי מומחים, נוכל לזהות הערכות שמגיעות עד לשנת 2022.