מזרנים מומלצים ב2023

ריכוז נושאים

בבואכם לחפש מזרון חדש, ודאי תרצו לחפש מזרן שמתאים לצרכים האישיים שלכם. אולם לא כל המזרנים זהים וייתכן שרוב המזרנים לא יענו על צרכיכם.

אדם מן הישוב או לבטח אלה הסובלים מכאבי גב כתוצאה מדלקת פרקים או עקמת, ודאי ירצה לבחור במזרון אורטופדי. מזרן אורטופדי כשמו כן הוא, הינו מזרן איכותי עם דרגות קושי משתנות בתוך המזרן. כלומר: מזרן שבו השכבה התחתונה עשויה מספוג/קפיצים קשיחים שהם בעצם מהווים את הבסיס למזרן ועליהם שכבות נוספות רכות יותר. אתם צריכים לבדוק היטב את המזרן לפני הרכישה, וזאת ע"י קריאת המפרט שלו ולימוד על החומרים המרכיבים אותו שכן מזרן שהוא "נוח" בחנות, לא בהכרח יהיה המזרן שתרצו להתעורר עליו בעוד שנה.

אחד היתרונות העיקריים של בחירת מזרון איכותי הוא התוצאה הסופית: לישון טוב. נוסף על כך, ישנם מזרנים שונים ומגוונים, כך שהבחירה באחד ספציפי לא מקלה על זה. כדי לעזור לכם במשימה הקשה הזו, נמליץ על שני טיפים – המשקל שלכם וסוג שינה המועדף עליכם.

מזרן והרגלי שינה

נתחיל עם הרגלי השינה שלנו – ישנם אנשים שמעדיפים לישון על הצד או על הבטן, בעוד שאחרים מעדיפים לישון דווקא על הגב. מזרן שאינו מתאים לשינה על הגב (כי הוא רך מידי) יגרום לכם לשינה בצורת ערסל ויגרום לכם להתעורר עם כאבי גב. לעומת זאת, אם תבחרו לישון על הגב על מזרן קשה מידי, תגלו מהר מאוד שיש לכם כאבים בגב התחתון מאחר ואתם יכולים להכניס אצת היד שלכם מתחת לגב התחתון כי הגב התחתון לא נתמך במזרן. גם אלה שיבחרו לישון על הבטן על מזרן קשה מידי , כנראה יחוו כאבים בברכיים ובבית החזה כי אין לחלקים אלו מקום להיכנס פנימה ולשקוע בתוך המזרן.

לאחר מכן, עלינו לקחת בחשבון על איזה סוג משטח אתם מתכננים להניח את המזרן. למשל אנשים שמתכוונים למקם את המזרון נכון ימקמו אותו על משטח ישר ומאוורר. במידה ותמקמו את המזרן על משטח דיקט, אתם תגלו שהזיעה שלכם במהלך הלילה מחלחלת פנימה לתוך המזרן, לא מתאווררת ועלולה ליצור עובש בתחתית המזרן ורובד חיידקים, זו הסיבה שתחתית מזרן מאווררת תהיה יעילה וטובה יותר.

מזרנים מומלצים וטיפים לרכישה נכונה

יחד עם זאת, מזרן שיונח על תחתית רכה מידי, יאבד מתפקודו – לתמוך בגוף במהלך השינה! מזרן אמור לתמוך בנו ולכן הוא חייב לשבת על בסיס מיטה ישר ותומך.

לפני שנמשיך עם הטיפים שלנו, ברצוני להמליך לכם על אתר שנותן סקירה מאוד טובה על מזרנים ומלבד המלצות על גדמים איכותיים ומזרנים מומלצים, הוא ייתן לכם הרבה טיפים איך לשמור על המזרן לאחר רכישתו. לאתר קוראים מזרנים.ישראל.

מזרנים מומלצים הפכו לרלוונטיים מתמיד כאשר מזרונים אורטופדיים הפכו פופולריים יותר. הסבר לקבלת טיפים לרכישת מזרונים מומלצים על סמך תנוחות שינה, הרגלי שינה ומיני ניתן למצוא גם באתר רק מזרנים.

בחירת המזרן "הטוב ביותר" יכולה להיות מבלבלת במיוחד בהתחשב בכך שכל גוף הוא שונה ודורש סוג אחר של מזרון. לדוגמא: אנשים רזים יבחרו מזרן רך יחסית, אנשים שמנים יותר יבחרו מזרן קשיח יותר. הטיפ הזה חשוב מאחר ולא כולם יודעים אך למזרן ישנה נטייה לאבד מקשיחותו כ-7% במהלך השנה הראשונה וידוע שאדם כבד יותר יגרום לבלאי מואץ יותר במזרן. זו הסיבה מדוע עליו לבחור במזרן בעל דרגת קושי קשיחה יותר בעת רכישת מזרן חדש.

השוק מוצף באפשרויות ל"מזרנים מומלצים" הללו; נראה כי הביטוי מגיע כעת עם אווירה של סמכות ומומחיות בכך שהוא רומז בעצם כי אלו הן האפשרויות שאינן פופולריות רק במונחי מכירות אלא גם מועדפות על ידי פאנלים מוסמכים של מומחים בתחום. נשמע כמו דרך קלה לבחור מזרון? לצערי זה לא. חברות מזרנים, אולי אפילו דוחות צרכניים שנכתבים כביכול ע"י מומחים בתחום, יטענו בסוף ההמלצה שלהם כי אין לראות בהמלצתנו כהמלצת קניה משום שלכל אדם מתאים מזרן אחר…

מיון המזרנים והמלצה

באתר רק מזרנים  תוכלו באמת למצוא רשימת מזרנים מומלצים (ללא הדיסקליימר בסופה 😊) מאחר ורשימה זו גובשה עפ"י בחירת הקהל. הם פשוט מציגים לכם את המזרנים המומלצים ביותר בהתבסס על המזרנים הנמכרים ביותר דרכם ומאחר ואין מדובר על חברת מזרנים שמוכרת את המותג שלה ועליו היא ממליצה, חברת "רק מזרנים" מפרסמת מעל 15 חברות של מזרנים ונותנת לכם את המלצת המומחים מטעמה עפ"י הטעם והדעה שלכם, הרוכשים! כמו כן, חוות הדעת על המזרנים מתחלקות ל-3 סוגים, מזרנים מומלצים עד 3000 ₪ ומעל 3000 ₪. כמו כן הם מחלקים את המזרנים המומלצים מטעמם עפ"י סוגי המזרנים: ללא קפיצים / עם קפיצים / עם קפיצים מבודדים. זה לבטח יעזור לכם.

עבור רובנו, שינה היא אחד החלקים החשובים ביותר ביום שלנו. מסיבה זו, מזרון טוב חשוב ביותר לבריאות ולרווחה הכללית שלנו. לא סתם יש את הפתגם המפורסם והידוע שאומר: 1/3 מחיינו אנו מבלים בשינה על המזרן, אם לדעתכם 1/3 מהחיים זה הרבה זמן, תשקיעו ברכישת מזרן איכותי וטוב.

סיכום ומסקנה:

מזרונים אולי לא נראים כמו רכישה משמעותית, אבל הם משפיעים על הנוחות, איכות השינה והבריאות שלנו. בשנת 2023, אנו יודעים להגיד שאולי לא תראו חידושים מהפכניים במשטחי השינה שלכם, אבל בחירה נכונה של מזרון כנראה תשפיע על התפקוד שלכם במהלך היום. במהלך הלילה המזרונים מבצעים עבורנו פעולות שונות. הם מהווים משטח תומך שעוזר בפיזור משקל שווה לאורך כל הלילה כך שהשרירים שלנו נשארים במצב טוב אחרי שנחו מספיק ובצורה נכונה במהלך הלילה. מזרן איכותי כנראה שיספק לכם הרבה יותר משעות לילה טובות, הוא יספק לכם שעות יום נהדרות וחיים חיוניים יותר.

קישורים ממומנים

עשוי לעניין אותך
עד מתי נצטרך לכבוש מסיכות פנים?

מתי נוכל להפסיק ללבוש מסיכות פנים? ובכן, זה מאוד תלוי במצב הרוח הקולקטיבי. אם נסתכל על דיווחי מומחים, נוכל לזהות הערכות שמגיעות עד לשנת 2022.