מארזים לפסח

מה נשתנה הלילה הזה: מארזים לפסח 2021

ריכוז נושאים

פסח הוא אחד מחגי ישראל שזוכים להשקעה הגדולה ביותר, שמביאה איתה התרגשות חגיגית בקרב משפחות רבות ברחבי הארץ. יש בפסח משהו מיוחד, שמזכיר לנו את חשיבות הבילוי המשותף ומביא אותנו לאיחוד משפחתי סביב השולחן, אך הפעם לא רק כדי לאכול.

אז מעבר לשולחן הסדר העמוס, קרובי המשפחה הרועשים והאוכל הטעים, איך באמת אפשר לאחל חג שמח למי שחשוב לכם? ארזנו לכם את המארזים החגיגיים ביותר לפסח 2021. בין אם אתם מחפשים מתנות לעובדים לפסח, או שאתם מחפשים מתנות לפסח עבור חברים קרובים או בני משפחה, המארז האיכותי יעשה בשבילכם את העבודה.

איך לבחור את המארז הנכון?

לא מעט אנשים, מנהלים או לקוחות בוחרים להעניק האחד לשני מארזי לפסח או שי הכולל ממתקים או מזון. אין ספק שכל מארז שנקבל יהיה משמח ומרגש, אך השאלה היא האם הוא יעביר את המסר שרצינו להעביר?

כשבוחרים שי לפסח, כדאי לחשוב על השימוש במארז. אמנם לקבל כמות עצומה של ממתקים זה תמיד נחמד, אבל אין ספק בכך שמארז המכיל כלים ייעודים לפסח, כלי בית, כלי מטבח או פריטי נוי מיוחדים יכול להיות יותר שימושי. מארז שמכיל פריטים שניתן להשתמש בהם לטווח הרחוק, מסמל חשיבה מעמיקה על האחר; אכפת לי ממך, ולכן השקעתי מחשבה וקניתי משהו שבאמת ישמש וישמח אותך.

מה חשוב לזכור כשבוחרים מארזים לפסח?

בבואכם לבחור את המארז הנכון והמתאים ביותר לחג, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם.
פסח הוא חג שמציין את האביב, הוא מסמל התחדשות, חגיגיות וגורם להרבה מאוד אנשים להתרגשות רבה. מהסיבה הזו, הוא גם הופך למשמעותי או חשוב עבור אנשים רבים, ואתם תרצו להעניק מתנה משמעותית כדי להצליח לשמח את העובדים או הקרובים אליכם.

ניתן לבחור מתנה שמייצגת את הקשר בין פסח לחג האביב באופן ישיר, כמו כלים לשימוש בערב החג עצמו. אפשרות נוספת היא בחירה בשי לפסח שמייצג את ההתחדשות והחגיגיות באופן עקיף אך חגיגי ללא כל ספק, כמו למשל קניית סט מצעים, קניית מארזים לפסח הכוללים כלי בית חגיגיים ומיוחדים או הרכבת שי לפסח שמכיל פריטים דקורטיביים לערב החג, כמו מפת שולחן מעוצבת, ראנר שיעניק זריקת צבע לשולחן או פריטים נוספים שיוסיפו למראה שולחן החג המושקע.

שי לפסח: מגוון אפשרויות

ישנן אפשרויות רבות כאשר בוחרים מתנות לספח; מארזים לפסח יכולים להיות מגוונים ושונים מאוד מאחד לאחד. ארזנו לכם את סגנונות המארזים האהובים עלינו במיוחד.

מארז מצעים או כלי מיטה

מארז מצעים או כלי מיטה הוא קל לבחירה, נוח לשימוש ובעיקר מעיד על השקעה רבה באדם שמקבל אותו. לא מדובר בפריט רנדומלי או חסר שימוש, אלא בפריט שכל אחד ישמח לקבל, במיוחד בתוך מארז חגיגי ומפנק!

מארז אירוח מהודר

אם יש שי לפסח שקלאסי להעניק, זה המארז הבא; מארז אירוח המכיל כלי מטבח לאירוח חגיגי במיוחד. מארז המכיל כלי אוכל בעיצוב קלאסי, צלחות למנה עיקרית ומנה ראשונה, קעריות מרק וסט סכו"ם חדש ונוצץ. אם תרצו לפנק אפילו עוד יותר, תוכלו להוסיף לחגיגה מפה או ראנר שיתנו את הטאצ' האחרון ויהפכו את המארז לאלגנטי במיוחד.

לקלוע בול: גיפט קארד דיגיטלי

גיפט קארד לחג זוהי המתנה שכל אחד ואחת ישמחו לקבל. זוהי אחת המתנות המומלצות ביותר לרכישה כמתנות לעובדים בפסח משום שהיא מתאימה לכל חג ואירוע, ניתן להשתמש בה לאורך זמן ובמגוון רחב ביותר של חנויות ורשתות.
היתרון הוא לא רק עבור מקבלי המתנה, אלא גם עבור אלו שבוחרים אותה: כל מה שנדרש מכם לעשות זה לבחור את הסכום, לכתוב ברכה יפה ונעימה בכמה מילים, לשלם ולשמח את האדם השני.
רגע, לא סיימנו, זו מתנה עם עוד כמה יתרונות! את הגיפט קארד תוכלו להעניק באותו הרגע, או לחלופין לתזמן תאריך ושעה שבו הוא יישלח באופן אוטומטי לאדם שתבחרו.

מתנות לעובדים בפסח

מקובל להעניק לעובדים ובמקרים מסוימים גם ללקוחות החברה שי לפסח, בעיקר כאשר מדובר בחברות גדולות או בלקוחות ותיקים.

הענקת מארזים לעובדים לפסח זוהי הזדמנות להוקרת תודה, להזכיר לעובד עד כמה הוא מוערך בחברה ולגרום לו להרגשה טובה ותחושת שייכות.

כשמדובר בעובדים, או במתנה הניתנת במסגרת קשר עסקי ולא אישי, מקובל להעניק מארזים לפסח שככל הנראה יתאימו למגוון רחב של אנשים. כך למשל, כנראה שלא נבחר להעניק מארז לעובדים שמכיל בגדים.

מומלץ להעניק מארזים לפסח המכילים פריטים חגיגיים הפונים לטווח רחב, כמו למשל מצעים למיטה, כלי בית שכל אחד עושה בהם שימוש, כלי מטבח שימושיים או דקורטיביים. אפשרות נוספת כמובן היא להעניק לעובדי החברה גיפט קארד, כך שיוכלו לבחור בעצמם את המתנה שהם מעוניינים בה, הפריט שהם באמת צריכים והרשת שממנה יקנו.

כמעט בכל חברה ישנה מחלקת רווחה שבוחרת את המתנות, או לחלופין בעלי החברה הם אלו שיבצעו את הבחירה. לאור ההיצע הרב והעובדה שכל חברה מעוניינת להפתיע את העובדים, ולהעניק מתנה ייחודית ושימושית, ניתן ואף מומלץ להתייעץ עם העובדים. כלומר, ניתן להציע להם כמה אפשרויות למתנה ולבדוק מה הם באמת היו שמחים לקבל, באמצעות סקר למשל.

אפשרות נוספת, היא להעניק מספר אפשרויות לבחירת מתנה, כך שכל עובד יבחר את המתנה שמתאימה לו במיוחד.

קישורים ממומנים

עשוי לעניין אותך
המדריך לייבוא אישי מסין

מחפשים לייבא מוצרים מסין אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? מדריך זה יעזור לכם להבין את תהליך היבוא האישי מסין ויצייד אתכם בידע ובמשאבים לקבלת החלטות

המדריך לבחירת דלתות פנים ל2023

בחירת דלת פנים נכונה היא החלטה חשובה. זו יכולה להיות גם משימה מרתיעה, עם כל כך הרבה סגנונות וסוגים שונים לבחירה. כדי לעזור לך, יצרנו

אסטרטגיות PPC ששווה לנסות ב-2022

תחום הקידום הממומן (PPC) מסוגל לשדרג משמעותית את התוצאות העסקיות שלכם, בייחוד אם תישארו מעודכנים בכל השיפורים והמגמות האחרונות בתחום. אם יש לכם עסק ואתם