אסטרטגיות PPC ששווה לנסות ב-2022

ריכוז נושאים

תחום הקידום הממומן (PPC) מסוגל לשדרג משמעותית את התוצאות העסקיות שלכם, בייחוד אם תישארו מעודכנים בכל השיפורים והמגמות האחרונות בתחום. אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים לבסס את האתר שלכם כמשגשג בתחום הפעילות, תצטרכו להתוודע לאסטרטגיות השונות בתחום ה-PPC וליישם אותן בכפוף לאסטרטגיה השיווקית הכללית.

כמה מילים על אפקטיביות הקידום הממומן

קידום ממומן מאפשר לעסקים בעלי נכסים דיגיטליים שונים (אתר, עמוד בפייסבוק, דף אינסטגרם, קהילה ועוד) להתפרסם לקהל חוזר וקהל מטרה בקלות, בכפוף לתשלום. להבדיל מקידום אורגני שבו פעולות שונות יביאו את גוגל להשתכנע במהימנות "טהורה" ואותנטית של האתר, דרך הקידום הממומן אפשר להפיק תוצאות מיידיות ללא תהליך של שכנוע ושינוי הדירוג, מה שמתאים לפעולות או אירועים שדורשים תוצאות משמעותיות כאן ועכשיו.

מגמות PPC חדשות שכדאי להכיר

תחום השיווק הדיגיטלי מתייחס ברובו המכריע לפעולות אורגניות לקידום אתרים, מה שגורם לתחום ה-PPC להיחשב כבעל מאמץ מופחת יותר, לעתים אף הרבה פחות מוערך. יחד עם זאת, מהלכי שיווק דיגיטלי לעסקים שמביאים בחשבון גם תכנון מושכל של הקידום הממומן, ייהנו מחשיפה משמעותית בהרבה, תוך מקסום מהיר ויעיל של הפוטנציאל באתר והנעה למימוש מוגדל של מטרותיו. הנה כמה מהאסטרטגיות החדשניות בתחום ה-PPC לשנים 2022-2023:

תוכנות אוטומציה ו-AI

שיפורים טכנולוגיים שונים נכנסים לחיינו מידי שנה, חלקם הופכים במהירות לשחקנים בולטים בתחומם וכך גם בעולם הקמפיינים והשיווק הממומן. תוכנות ה-AI החדשות מסוגלות לייצר רעיונות, ביטויים וגם ניסוחים למודעות בפועל, מה שחוסך למקדם זמן עתק ולעתים קרובות מעייל משמעותית את הצלחת הקמפיין. כעת, ניתן להשתמש גם באוטומציות שונות המאבחנות את תפקוד ותוצאות המודעה, מציעות לונג טיילים, הצעות מחיר אוטומטיות ועוד.

תוכן ממוקד קהלים

המגמה השולטת של 2022 בתחום ה-PPC, היא תאימות הפרסום לאלגוריתם שמזהה את העדפות הגולשים בצורה מעמיקה יותר. לכן ניסוח המודעות אמור לכלול איכות גבוהה ומיקוד מקסימלי בלקוח, תוך דגש על יישום של מסעות פרסום העונים בצורה הרמטית על רצונות וצרכי הגולשים.

שימוש בתוכנת מעקב אחרי לידים, לייעול ה-ROI מגוגל אדס

עסקים רבים מסתמכים בפעילות הממומנת שלהם רק על Google Ads כדי לנתח ולהפיק תוצאות, משום שהם מאמינים שגוגל היא האינדיקטור המהותי ביותר לאבחון יעילות ההמרות. יחד עם זאת, ייתכן שגוגל אדס לבדה לא תספיק כדי לשפר ולייעל בקביעות את ה-ROI מהפרסום ולכן כדאי לשלב תוכנה נוספת ולהסיק נתונים בצורה משוקללת. הסיבה לכך היא הצורך לבדוק שוב ושוב את האיכות והרלוונטיות של כל מודעה ורצוי שמול מספר גורמים במקום אחד ויחיד.

יצירת עוקבים דרך קהל בטיק טוק

הרשת החברתית הפופולרית לשנת 2022 היא כמובן הטיק טוק, שהפכה לאחת השחקניות הבולטות בזירה ולפלטפורמת קידום נחשקת. יחד עם זאת, הדרך ללב הקהל שנמצא בטיק טוק מהווה פיצוח מאתגר יותר ממה שהורגלנו אליו עד כה ולכן הפרסום הממומן בתוכה דורש ניסוי וטעיה מסוימים (בעיקר למי שחדש כרגע בתחום הפרסום דרך תוכן מצולם בדגש על וידאו), אך הוא חיוני לא פחות מזה של מסעות הפרסום בגוגל. כדאי לדעת שלאחרונה נוצרה שותפות בין טיק טוק לענקית האיקומרס שופיפיי, במטרה לייעל את תהליכי הפרסום של עסקים מענפי המכירות אונליין.

חקר שיווק שותפים

מדובר באפשרות מעניינת, נוכח העובדה שרבים מסתייגים ממנה מחשש לשיווק בפורמטים של פירמידות למיניהם. אלא שבפועל, שיווק שותפים מבסס מעגל תמיכה גדול יותר בקרב מספר בעלי עניין ולכן מאפשר להם לייצר יותר ויותר תוכן, דפי נחיתה ותוצרי רשת, שעשויים להגדיל את התוצאות העסקיות וההכנסות. שיווק השותפים מעודד אחרים לפרסם מודעות מטעמכם ולכן עשוי להגדיל את התוצאות העסקיות ואת המכירות.

שילוב הנעה לפעולה

הפרסום לבדו כבר איננו מספיק ולכן מודעות שאין מהן הנעה מוצלחת לפעולה, לרוב מבזבזות לריק את התקציב שלכם. תוכן מבדל, המכיל מחירים או מבצעים, קריאת הנעה לפעולה וגם קיום של ההבטחה בסוף ההקלקה (למשל אם הגולש לחץ "להרשמה", דף הנחיתה צריך להיות מכוון לאיסוף נרשמים) יעניקו לקמפיין תוצאות טובות. כמו כן, מומלץ להפסיק להתמקד בתכונות השירות והמוצר עצמו, אלא ברווח שיוצא מכל זה ללקוח.

יישום יעיל של אסטרטגיות ה-PPC יסייע להצלחת הקמפיין והגדלת המכירות

חשוב לזכור שבתחום השיווק הדיגיטלי, השיפור, ההתפתחות וגם התובנות העסקיות לא נעצרים והם נוטים להשתנות משנה לשנה, לעתים גם פחות מכך. במאמר זה סקרנו מספר מגמות חדשות שמאפיינות את מסעות הפרסום בעת הנוכחית וששווה לשים עליהן דגש. יחד עם זאת, אין זה אומר שחלק מהטרנדים לא צפויים להשתנות ורק יישום תוך כדי ניתוח ומעקב יעיל יאפשר צמיחה ושגשוג לאורך הזמן.

קישורים ממומנים

עשוי לעניין אותך
גידול צמחים ביתי
גידול צמחים ביתי בשיטה הידרופונית

גידול צמחים ביתי בשיטה הידרופונית הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. אנשים רבים שמעוניינים בגידול גינה ביתית, ירוקה ושופעת, בוחרים בשיטה ההידרופונית משום שהיא משלבת

הדבקת דשא סינטטי
הדבקת דשא סינטטי: עשה זאת בעצמך

שימוש בדשא סינטטי הוא פתרון חדשני, אסתטי, נוח וקל לביצוע. הדשא הסינטטי הפך בשנים האחרונות חלופה נוחה לדשא הרגיל, משום שהוא עמיד, מפחית את הצורך